donderdag 28 juli 2011

Woensdag, 27 juli.


 Ooh! De tijd begint echt te dringen nu met het maken van de mallen. Gister van 8.00 tot 19.00 gewerkt. Ik ben daarna met Gemma weer even wat gaan drinken en eten. Heel gezellig maar we zagen er uit als bouwvakkers. Het regent hier trouwens wel erg veel!!
Op weg naar een drankje en een hapje.

Gemma was not amused met mijn plan om de serveerster de foto te laten nemen. Toch wel leuk.
 Ik was gisterochtend de eerste die kwam. Rob deed net de deur open. Daar had ik dus geluk mee want vervolgens gebruikte hij mijn beeld als voorbeel om de mal op te maken. Een kant een laag en andere kant anderhalf. Iedereen was jaloers… ha!! 
Rob met mijn Eugine

Eugine in rubber...

Opletten.
Zoals hij dat doet ziet het er zo makkelijk uit. Zelf zegt hij dat hij waarschijnlijk een van de weinige beeldhouwers is die dit in een Armani pak zou kunnen doen! Ja, graag met het luchtje er bij wat Ashley en mij betreft! Maar toen we later zelf aan de gang gingen begrepen we wel wat hij bedoelde. Wat een geknoei en geklooi! Het is echt iets wat je een keer gedaan moet hebben om te snappen wat je moet doen en waarom. Toen ik klaar was (met de ‘Eugine’) begon het een beetje te dagen. Daarna heb ik Gemma en Marie geholpen. Iedereen hielp iedereen trouwens.
En lunch natuurlijk!
Je moet je voorstellen dat je met gips werkt die verschillende stadia van dikte doormaakt. Soms heb je de dikke (cheese) nodig en soms de dunnere, vloeibare.
Ik hoorde Hywell op een gegeven moment koeren “Oh my God! Cheese! Do you have cheese? Can I have it?” Het was een gezellige dag, veel gelachen. 
Ashley is leuk, klein en op blote voeten.
 Bijzonder om in een groep te zitten en 4 weken op elkaars neus te zitten, samen te moeten werken.
Sanne was een grote torso aan het gieten. Stoer hoor, ze werkt zo ontzettend hard en tussendoor helpt ze iedereen.

Het is nu bijna weer 8.00 dus ik ga zo naar school. Ik heb veel foto’s gemaakt en gister al filmend gefietst. Dat laatste kan ik nog niet laten zien, daar moet ik echt even voor gaan zitten om dat uit te vogelen, komt misschien nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten